Hoe kunnen wij je helpen ?

Help! Ik kan als leerkracht geen helpdesk-ticket indienen

Leerkrachten en medewerkers kunnen enkel helpdesk-tickets indienen, wanneer ze hier de benodigde rechten tot hebben.
Je kan aan de beheerder van het ouderportaal van de school vragen om je deze rechten te geven.

Onderstaand een voorbeeld van de rol-rechten 'Leerkracht', onderdeel 'Helpdesk':



Meer informatie vind je in het artikel 'Beschikbare modules voor leerkrachten instellen'.

Let op! Wanneer de rechten ingesteld zijn, duurt het ongeveer 24 uur voordat de wijzigingen doorgevoerd zijn en je tickets aan kunt maken.
Het systeem moet de wijzigingen rondom de rechten namelijk met de server synchroniseren.

Je kan altijd even kijken op de support-website of je reeds een antwoord kan vinden op je vragen.
De support site kan je bereiken via het support icoontje in je omgeving of via: support.basisonline.nl

Indien je rechten op de helpdesk hebt, zie je in de plaats het volgend icoontje:
Tickets indienen doe je via dit icoon. Deze opent dan de support-website met de optie om een ticket in te dienen.
Terug