Hoe kunnen wij je helpen ?

Oeps, je bent niet ingelogd!

Je kan namelijk alleen een helpdesk ticket indienen als je bent ingelogd op het beheer van je BasisOnline product, vandaar dat je deze pagina krijgt.<br />
Heb je een vraag of een probleem waarop je hier geen antwoord vindt, dan horen wij dat natuurlijk graag van je middels een helpdesk ticket. Let wel, heb je als ouder/verzorger een vraag over het Ouderportaal, dan is de groepsleerkracht van je kind(eren) hiervoor jouw aanspreekpunt.
 
  1. Log in op de beheer omgeving van het BasisOnline product waarover je een helpdesk ticket wilt indienen. De verschillende inlogpagina's vind je hier.
     
  2. Log in en ga naar de Support optie. In Plaza/Ouderportaal is dat de rode lieveheersbeestje button rechts bovenin, bij websites vind je onder het grijze radertje de Support optie.
     
  3. Doorloop de vragen en dien je support ticket in. Je krijgt dan van ons zo snel mogelijk een reactie, vaak nog dezelfde dag. Hoe vollediger jij bent in je omschrijving van vraag of probleem, hoe sneller wij je kunnen helpen!