Hoe kunnen wij je helpen ?

Een ouder kan niet alle medewerkers vinden?

De medewerkers die ouders kunnen contacteren zijn de medewerkers die worden getoond op de "Schoolinformatie pagina" binnen de ouderportaal website.

Wanneer er medewerkers ontbreken, dien je deze dus toe te voegen aan de "Schoolinformatie pagina"

Klik bovenaan het scherm op de module "Schoolinformatie".

Met het groene "plusje" rechtsboven kan je vervolgens collega's toevoegen.

Je kan eventueel ook de volgorde van de "Schoolinformatie pagina" aanpassen door het volgende icoon te gebruiken.

Wanneer de medewerker toegevoegd is aan de lijst, dien je er enkel nog voor te zorgen dat deze online staat. Dit doe je door op het grijze bolletje te klikken. Het grijze bolletje kleurt dan groen.

Let op! De medewerker dient ook rechten op berichten te hebben om ook voor ouders zichtbaar te zijn.

Let op! Indien er binnen de app geen medewerkers beschikbaar zijn voor ouders dan staat de optie hiervoor in de schoolInformatie module niet aan.

Klik binnen de module op Instellingen.
Zet vervolgens de optie "Toon teaminformatie in Ouderportaal" op "ja" en sla op.

Waar zie ik dit binnen de app?


Binnen de App kan je deze lijst vinden via de module "Berichten". Vervolgens klik je op het onderdeel "Team".

Terug