Hoe kunnen wij je helpen ?

Een ouder kan niet alle medewerkers vinden

De medewerkers die ouders kunnen contacteren zijn de medewerkers die worden getoond op de pagina 'Schoolinformatie' binnen de Ouderportaal website.

Wanneer er medewerkers ontbreken, dien je deze dus toe te voegen aan de pagina 'Schoolinformatie'.

 Klik bovenaan het scherm op de module 'Schoolinformatie'.

Met het groene plus-icoon 'Toevoegen' rechtsboven kan je vervolgens collega's toevoegen.

Via onderstaand overzicht kun je de betreffende rollen selecteren waaruit je de medewerkers aan de Teaminfo toe wilt voegen.



Middels het icoon 'Zoeken' bevestig je de selectie.

Zorg er voor dat de betreffende personen aan de rechterkant staan.

 Klik vervolgens op het groene vinkje 'Opslaan'.

Je kan eventueel ook de volgorde van de pagina 'Schoolinformatie' aanpassen door het icoon 'Volgorde aanpassen' te gebruiken.

Wanneer de medewerker toegevoegd is aan de lijst, dien je er enkel nog voor te zorgen dat deze online staat. Dit doe je door op het grijze bolletje te klikken.  Het grijze bolletje kleurt dan groen.
 
De medewerker dient ook rechten op berichten te hebben om ook voor ouders zichtbaar te zijn.
 
Indien er binnen de App geen medewerkers beschikbaar zijn voor ouders dan staat de optie hiervoor in de module 'Schoolinformatie' niet aan.

Klik binnen de module op 'Instellingen'.


Zet vervolgens de optie 'Toon teaminformatie in Ouderportaal' op Ja en sla op:


 

Via de Ouderportaal App


Binnen de App kan je deze lijst vinden via de module 'Berichten'.

Vervolgens klik je op het onderdeel 'Team':

Terug