Helpdesk
Hoe dien ik een helpdesk ticket in?
- Ga naar https://parentcom.zendesk.com/hc/nl/requests/new
- Doorloop de vragen en dien je support ticket in. Je krijgt dan van ons zo snel mogelijk een reactie, vaak nog dezelfde dag. Hoe vollediger jij bent in je omschrijving van vraag of probleem, hoe sneller wij je kunnen helpen!
Ik heb een algemene gebruikersvraag
Stuur dan een e-mail met je vraag of gewenste aanpassingen naar ons toe!
Ticket indienen
Ik heb vragen over hosting, domeinen of DNS
Stuur dan een e-mail met je vraag of gewenste aanpassingen naar ons toe!
Ticket indienen
Hou er wel rekening mee dat in het geval van DNS aanpassingen dit soms niet direct of dezelfde dag mogelijk is.
Wat te doen bij een zeer urgente melding?
Denk hierbij aan storingen zoals volledige uitval van de dienst of een ernstige verstoring, maar ook aan datalekken zoals omschreven in Convenant Digitale Onderwijsmiddelen en Privacy of eventuele andere veiligheidsissues.
Bel ons in zo'n geval op +31 73 84 49 84 4 |