Overige informatie

Hoe omschrijf ik mijn supportvraag?

Om sneller geholpen te kunnen worden door onze supportmedewerkers is het belangrijk dat u uw vraag duidelijk omschrijft: wat is het probleem? Waar (op welke pagina of in welke module) doet het zich voor? Hoe bent u te werk gegaan? Vermeld niet enkel dat u een foutmelding krijgt, maar bezorg ons deze melding meteen bij uw vraag. Dit kan door hem over te typen, kopiŽren / plakken of, bij voorkeur, door een screenshot als bijlage aan uw ticket toe te voegen.†

Het kan ook helpen om te vermelden met welke browser, browserversie en besturingssysteem u werkt. De browserversie vindt u door op 'Help' te klikken in uw browsermenu en 'Over [browsernaam]' te kiezen. Vaak zijn bepaalde problemen specifiek voor een bepaalde browser en als wij het probleem testen met een andere browser, kan het zijn dat we het probleem niet kunnen lokaliseren waardoor we genoodzaakt zijn deze extra vraag te stellen. Hoe meer informatie u ons bij de eerste vraagstelling bezorgt, hoe sneller en effectiever we u kunnen helpen.

Wanneer u uw tekst invoert in een supportmelding, ziet u rechts in beeld de tips om een optimale supportmelding te doen nogmaals weergegeven.

In het tweede brede invoerveld vult u 'Gevoelige informatie' in. Hier vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in, zodat onze medewerkers kunnen kijken of het probleem ook in uw omgeving is opgelost.
Terug