Klantenservice

Hoe omschrijf ik mijn supportvraag?

Om sneller geholpen te kunnen worden door onze supportmedewerkers is het belangrijk dat je jouw vraag duidelijk aan ons omschrijft:
  • Wat is het probleem?
  • Waar (op welke pagina of in welke module) doet het zich voor?
  • Hoe ben je te werk gegaan?

Vermeld niet enkel dat je een foutmelding krijgt, maar bezorg ons deze melding meteen bij jouw vraag.
Dit kan door deze over te typen, kopiŽren / plakken of, bij voorkeur, door een screenshot als bijlage aan het ticket toe te voegen.†

Het kan ook helpen om te vermelden met welke browser, browserversie en besturingssysteem je werkt.
De browserversie vind je door op 'Help' te klikken in het browsermenu en 'Over [browsernaam]' te kiezen.

Vaak zijn bepaalde problemen specifiek voor een bepaalde browser en als wij het probleem testen met een andere browser, kan het zijn dat we het probleem niet kunnen lokaliseren waardoor we genoodzaakt zijn deze extra vraag te stellen.

Hoe meer informatie je ons bij de eerste vraagstelling bezorgt, hoe sneller en effectiever we je verder kunnen helpen.

Wanneer je jouw tekst invoert in een supportmelding, zie je rechts in beeld de tips om een optimale supportmelding te doen - nogmaals weergegeven.

In het tweede brede invoerveld vul je de 'Gevoelige informatie' in.
Hier vul je bijvoorbeeld jouw gebruikersnaam in, zodat onze medewerkers kunnen kijken of het probleem ook in je omgeving is opgelost.
Terug