Klantenservice

Ticket indienen

Het is mogelijk om bij ons een ticket in te dienen via ParentCom Support.
Een ticket is een soort e-mailgesprek waarin het ook mogelijk is om vanuit verschillende collega's naar je vraag of probleem te kijken.

Je kunt via parentcom.nl/hc een ticket indienen, wanneer je een medewerker of beheerder van de school bent.

Op deze pagina staat per onderdeel alles over een ticket uitgelegd:
 
  1. Directe links
  2. Veelgestelde vragen
 
 

Directe links


Ticket indienen
 
 

Veelgestelde vragen


Hoe omschrijf ik mijn ticket?
Bekijk hiervoor de pagina 'Hoe omschrijf ik mijn supportvraag?'.

Hoelang duurt het voordat mijn ticket wordt behandeld?
Meestal lukt het ons om binnen één dag tijd een reactie te geven op het ticket. Echter, kan dit door omstandigheden soms iets langer duren.
Dit kan te maken hebben met de aard van het probleem of de vraag, bijvoorbeeld omdat hier meer onderzoek voor nodig is.

Waarvoor kan ik terecht bij het gebruik van tickets?
  • Gebruikersvragen
  • Aanpassingen
  • Fouten en problemen
  • Meldingen
  • Storingen

Wat moet altijd via een ticket worden gecommuniceerd?
Zaken die eigenlijk altijd via een ticket kunnen lopen:
  • Directe aanpassingen aan de website
  • Fouten in de website
  • Aanvragen voor toevoegen beheerders of gebruikers (websites en ouderportalen)
  • Schriftelijke bevestiging voor akkoord op extra maatwerkkosten

Kan ik meer dan één bijlage toevoegen aan een ticket?
Je kan meer dan één bestand tegelijk toevoegen. Echter, wanneer je gebruik maakt van een ingepakt bestand, zoals ZIP of RAR, kan je natuurlijk meer bestanden in één keer toevoegen.
Terug