Hoe kunnen wij je helpen ?

WIS Collect | Ouders ontvangen geen berichten

Mogelijk kan het voorkomen dat ouders geen berichten ontvangen wanneer er gebruik gemaakt wordt van de koppeling met WIS-collect.
 
Indien de WIS Collect-koppeling ingeschakeld staat, krijgen ouders een bericht om in te loggen op de website en de geboortedatum van hun kind(eren) in te geven. Dit kan helaas niet in de App.

Hoe dit moet gebeuren, kan je lezen op volgende pagina: 'Hoe werkt de WIS Collect-koppeling voor ouders'.

Als beheerder kan je de ouders die dit nog niet gedaan hebben een herinnering sturen.

Stap 1: Ga naar de module  'Beheer'.

Stap 2: Vervolgens klik je op de knop 'WIS Collect'.


Op deze pagina kun je inzien welke ouders nog geen geboortedatum ingegeven hebben.

Stap 3: Klik vervolgens bovenaan rechts op de knop  'Herinnering versturen' om de ouders een herinneringsbericht te sturen.
Terug