Hoe kunnen wij je helpen ?

Rollen voor medewerkers

Rollen worden ingeregeld op de basis van de rechten voor medewerkers.

Je kan de rollen instellen via de module "Beheer".

Vervolgens klik je op "Rollen".

Om rollen toe te voegen, klik je op

Op de pagina "Rollen toevoegen" kies je eerst een rol uit de beschikbare rollen. De keuze maak je door het betreffende item naar rechts te plaatsen.




Vervolgens kan je de rol nog een andere naam geven, indien dit gewenst is.
Dit kan handig zijn als je een specifieke rol wilt gebruiken.
Als laatste kan je ook de personen selecteren die onder deze rol vallen.

Een medewerker kan ook meerdere rollen hebben. De rechten die aan deze rollen hangen worden dan opgeteld.

De rollen toekennen kan je ook toekennen via de beheerpagina van de medewerker.

Hoe je de rechten instelt voor de rollen, kun je teruglezen op de volgende pagina: Hoe zit het met de rechten voor ouders en medewerkers
Terug