Hoe kunnen wij je helpen ?

Meldingen wijzigingen ouder/kindgegevens ontvangen

Het is mogelijk om voor een teamlid of rol in te stellen dat deze schoolbreed een e-mail notificatie ontvangt wanneer ouders gegevens wijzigen.
Hiervoor dien je de rechten van de betreffende rol aan te passen.

Dit kan handig zijn wanneer je bijvoorbeeld vanuit de administratie hier overzicht op wilt krijgen.

Stap 1: Ga naar de module  'Beheer'.

Stap 2: Zoek de het betreffende rol of gebruiker op.

Stap 3: Klik op het slotje  'Bewerk rechten'.

Stap 4: Selecteer vervolgens onder het kopje 'Profielen', het sub-recht 'Melding wijzigingen ouder-/kindgegevens':



Stap 5: Klik rechtsboven op  'Opslaan'.
 

Meer informatie instellen rechten

Lees meer op de pagina 'Rechten voor ouders & medewerkers', onderdeel 'Rechten voor medewerkers'.
Terug