Hoe kunnen wij je helpen ?

Problemen met Inloggen Ouderportaal App

Kun je niet inloggen op de Ouderportaal App? Dit kan meerdere oorzaken hebben.
Je kan deze problemen vaak zelf oplossen:
 
  1. Gebruikersnaam is onjuist
  2. Wachtwoord is onjuist
  3. Wachtwoord-reset
 
 

Gebruikersnaam is onjuist


Je krijgt onderstaande melding te zien indien je een onjuiste gebruikersnaam invoert:



Weet je niet zeker meer of je de correcte gebruikersnaam ingeeft?

Je krijgt hiervan een melding te zien bij het uitvoeren van een wachtwoord-reset:



Actie: Wijzig je gebruikersnaam.

Volg dan de stappen op de pagina 'Gebruikersnaam opvragen'.
 
 

Wachtwoord is onjuist


Weet je niet zeker meer of je het correcte wachtwoord ingeeft?

Indien het wachtwoord incorrect is, krijg je onderstaande melding te zien:



Actie: wijzig je wachtwoord.

Volg hiervoor de stappen op via de pagina 'Wachtwoord wijzigen Ouderportaal App'.
 
 

Wachtwoord opvragen


Wanneer een wachtwoord-reset succesvol is uitgevoerd, krijg je hiervan onderstaande melding te zien:



Actie: Controleer je e-mail.
 
Geen mail ontvangen?
Volg hiervoor de stappen op de pagina 'E-mail problemen oplossen'.
 
 

Meer informatie


Meer informatie over wachtwoorden vind je op de pagina 'Wachtwoord wijzigen'.

Bekijk daarnaast ook de pagina 'Problemen met wachtwoord wijzigen'.
Terug