Hoe kunnen wij je helpen ?

Problemen bij eerste aanmelding

Heb je een e-mail van de school ontvangen dat je account is aangemaakt, maar werkt de activatielink niet meer, bijvoorbeeld omdat deze is verlopen?

Geen probleem! Ga naar de website van het Ouderportaal en klik op 'Wachtwoord vergeten?'.
Vul je gebruikersnaam in (deze staat in de e-mail of in de inlogbrief) en volg de instructies om een nieuwe activatielink te ontvangen.
 
Tip: gebruik de gebruikersnaam die in de e-mail vermeld staat.
De titel van de e-mail kan bijv, zijn: "U bent toegevoegd als ouder op het ouderportaal".

Hieronder vind je de stappen die je kunt volgen:
 
 

Account (her)activeren via de wachtwoord-reset optie


Stap 1: Ga naar ouders.basisonline.nl (voor ouders) of plaza.basisonline.nl (voor medewerkers).
Klik op 'Wachtwoord vergeten?':



Stap 2: Vervolgens vul je hier je gebruikersnaam in.

Stap 3: Je ontvangt een nieuwe e-mail met een link om het wachtwoord aan te maken, dan wel te wijzigen.

Voor het gebruik van sterke wachtwoorden, bekijk de pagina 'Mijn account beter beveiligen'.
 
 

Contact opnemen met de school


Niet gelukt om zelf je account te activeren?

Actie: neem contact op met de school en vraag hierbij om een nieuwe activatielink of dergelijke gegevens zoals je gebruikersnaam.
Terug