Op deze pagina wordt uitgelegd waar je de juiste informatie vindt om dit soort problemen mogelijk op te kunnen lossen.
- Mogelijke oorzaken
- Instellingen voor ouders
- Instellingen voor leerkrachten & medewerkers
- Rechten probleem
Mogelijke oorzaken
Push notificaties
Ontvang je geen push-meldingen via de Ouderportaal App?
Of ontvang je deze later dan de bedoeling is?
Voor meer informatie over push notificaties instellen binnen de Ouderportaal App, lees de artikelen:
'Push notificaties instellen' en 'Ik ontvang geen push-notificaties'.
'Push notificaties instellen' en 'Ik ontvang geen push-notificaties'.
E-mail notificaties
Je kan e-mail notificaties zelf instellen en het kan daardoor dus voorkomen dat je wellicht bepaalde instelling uit hebt gezet.
Hiervoor ga je via de website naar het 'Account Menu' > in het overzicht 'Persoonlijke instellingen' > naar het onderdeel/tabblad 'Notificaties'.
Vervolgens kan je hier de meldingen instellen.
Lees verder op de pagina 'E-mail notificaties instellen'.
Instellingen voor ouders
Voor ouders betreft dit het onderstaande scherm:

Instellingen voor leerkrachten & medewerkers
Voor leerkrachten en medewerkers betreft dit het onderstaande scherm:

Rechten probleem
Het kan zijn dat dit te maken heeft met de ingestelde rechten

Dit kunnen algemene rechten betreffen, maar zeker ook rechten op individueel niveau.
Actie: Controleer de 'Standaard rechten van de ouders'.

Het artikel 'Rechten voor ouders en medewerkers' beschrijft hoe je rechten instelt voor ouders.