Hoe kunnen wij je helpen ?

Help! Ik ontvang geen (e-mail)meldingen/push notificaties

Mogelijke oorzaken


Push notificaties
Voor meer informatie van push notificaties, lees het artikelen 'Push notificaties instellen' en 'Ik ontvang geen push-notificaties'.

E-mail notificaties
Je kunt e-mail notificaties zelf instellen en het kan daardoor dus voorkomen dat je wellicht bepaalde instelling uit hebt gezet.

Hiervoor ga je naar het 'Account Menu' > in het overzicht 'Persoonlijke instellingen' > naar het onderdeel/tabblad 'Notificaties'.

Vervolgens klik je hier de meldingen instellen.

Voor ouders:



Voor leerkrachten:



Rechten probleem
Het kan zijn dat dit te maken heeft met de ingestelde rechten voor de betreffende ouder, dan wel de leerkracht.
Dit kunnen algemene rechten betreffen, maar zeker ook rechten op individueel niveau.



Hiervoor dien je de rechten te controleren en zowaar nodig aan te passen.
Het artikel 'Hoe zit het met de rechten voor ouders en medewerkers?' beschrijft hoe je dit doet.
Terug