Hoe kunnen wij je helpen ?

Inloggen

Je kan op verschillende manieren inloggen op het Ouderportaal. Zo kun je gebruik maken van de website en een Ouderportaal App. Ook zit er verschil in het inloggen tussen ouders en medewerkers.
  1. Inloggen via de website
  2. Inloggen via de App
  3. Inlogproblemen oplossen
  4. Wachtwoord kwijt
  5. Gebruikersnaam kwijt
  6. Ik heb een ander probleem

Via de Ouderportaal website


Als ouder kan je op het Ouderportaalinloggen via ouders.basisonline.nl.

Als medewerker kan je op het Ouderportaalinloggen via plaza.basisonline.nl.

Via de Ouderportaal App


Als ouder kan je op de App inloggen met dezelfde inloggegevens die je ook gebruikt voor de desktop versie van het Ouderportaal op ouders.basisonline.nl. Als je nog geen inloggegevens of token hebt ontvangen van de school, neem dan contact op met de groepsleerkracht of iemand van de school.

Als medewerker kan je op de Appinloggen met de inloggegevens die je ook voor de beheeromgeving van het Ouderportaal gebruikt op plaza.basisonline.nl.
Ben je een nieuwe gebruiker en log je voor het eerst in?
Dan dien je eerst via de website (ouders.basisonline.nl ofplaza.basisonline.nl) in te loggen voordat je de App kan gebruiken.

Voor meer informatie over inloggen via de Ouderportaal App, bekijk de pagina 'Inloggen Ouderportaal App'.

Heb je inlogproblemen?


Volg hiervoor de stappen op de pagina 'Problemen met Inloggen'.

Wachtwoord kwijt


Ben je je wachtwoord vergeten? Gebruik dan de optie 'Wachtwoord vergeten' bij het inlogscherm of ga naar de pagina 'Problemen met wachtwoord wijzigen'.

Gebruikersnaam kwijt


Indien je je gebruikersnaam niet meer weet kun je het beste contact opnemen met een beheerder van het Ouderportaal bij je op school of ga naar de pagina 'Gebruikersnaam opvragen'.

Ik heb een ander probleem


Kom je er niet uit? Vraag het als ouder aan de school na. Wellicht komen zij tot een oplossing en indien nodig nemen ze contact met ons op.
Ben je een medewerker of beheerder? Neem contact op met de Klantenservice.
Terug